מדוע כדאי להיות פעילים בלינקדאין

למה כדאי להיות פעילים בלינקדאין?

שאלה שאני נשאלת רבות ע”י מחפשי עבודה וגם מאנשים עובדים, מסבירים לי שבקושי יש להם פרופיל, אז גם לחפש עבודה? גם להעלות תכנים? להציע חברויות?

ואם לא יגיבו או לא יאשרו אותי? מה יהיה?

אז בדיוק עבור אלה מכם שלא בטוחים שזה כדאי, כתבתי כמה טיפים שיאפשרו לכם לטרוף את הפלטפורמה- אבל בחוכמה.

  1. מיתוג אישי חזק– אדם שיש לו פרופיל מתוחזק ופעיל בלינקדאין ממוצב גבוה יותר מאדם אחר שאין לו פרופיל או שאינו פעיל. אין כיום מגייס/ת שאינם נכנסים להציץ בפרופיל של מועמד עם קורות חיים מושכים לפני שמרימים את הטלפון להכיר ולהתרשם. הפרופיל שלכם והפעילות שלכם תקבע עד כמה התדמית שלכם מקצועית.

 

  1. קבלת פניות למשרות– כשיש לכם פרופיל איכותי, בו הצגה עצמית המקבילה בתכניה למשרות רלוונטיות ומדברות בשפה של חברות וענפים אליהן מכוונים- אתם מגדילים באופן ניכר את הסיכויים שהאלגוריתם של לינקדאין יחשוף דוקא אתכם לאותן משרות ותקבלו פניות בהודעות אישיות למשרות.

 

  1. בלינקדאין מפורסמות משרות רבות ממגוון רחב של תחומים וענפים (לא רק הייטק כפי שנהוג לחשוב), המשרות מפורסמות באופן מפורז ולא רק תחת JOBS – כשאתם מגדילים קשרים יש סיכוי טוב יותר שתחשפו ליותר משרות מתאימות.

 

  1. אנשי משאבי האנוש, החברות הנחשקות והיזמים נמצאים שם. מצאו דרך להגיע לליבם- ע”י תגובות לפוסטים, פרגון והבעת תמיכה. זה אולי לא יקרה ביום- אבל אם תתמידו יכירו אתכם.

 

  1. ביטוח קריירה– גם אם אתם עובדים, אתם בחיים לא יכולים לדעת מה יוליד יום, להיות פעילים בלינקדאין אומר שאתם שם- אטרקטיביים, שאנשים מבינים מה אתם עושים – כי אתם משתפים בחומרים או מעלים תוכן. וכשתיפתח משרה יהיה קל יותר לקדם מישהו שמאמינים בו.

 

  1. מודיעין– לינקדאין הינו אוצר של מידע על המראיין, החברה או המגייסת שזה עתה קבעה עמכם ראיון און ליין. בפשט תוכלו לקרוא דרך הפרופיל על האדם עמו היתה לכם או תהיה לכם אינטרקציה. ובאופן מעמיק יותר תוכלו למצוא חברים משותפים ולנסות ולדלות יותר מידע שיסייע לכם להיערך למפגש/ ראיון.

 

אז אם הצלחתי לשכנע אתכם, אשמח לשמוע תגובות

ואם יש לכם עוד שאלות

אשמח כמו תמיד לענות תחת הפוסט בלינקדאין / פייסבוק

המון בריאות ועבודה מספקת

שלכם, מיטל דגן יועצת קריירה ומומחית בהכנה לראיונות עבודה וניהול מו”מ

מזמינה אתכם לקבוצת הפייסבוק מתקבלים לעבודה עם מיטל דגן

מיטל דגן

מיטל דגן

מומחית בפיתוח קריירה, לינקדאין והכנה לראיונות עבודה

אהבתם? שתפו

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

אולי יעזור לך בחיפוש העבודה שלך

צור קשר
אם זה דחוף, ניתן לשלוח הודעת וואטסאפ לחצו כאן 052-2621069

מתנה
close slider

לוח תכנון לחיפוש עבודה אסטרטגי

הלוח ניתן להורדה קלה למחשב והוא מגיע עם הדרכה כיצד מומלץ לנהל את הזמן נכון

להשיג את היעדים בטווח הקצר והארוך, מבלי לפספס דבר או להיבהל

דילוג לתוכן