להיות בעשייה בתקופת הקורונה וסרטון וידאו שמכניס למיקוד ועשייה

שבוע חדש מחר, אמנם יהיה מאוד דומה להיום, כי כולנו בבית 🙂

עדיין, ממליצה מאוד לבצע כמה דברים עבור עצמיכם:

1. למצוא זמן לחשיבה, פשוט זמן עבור עצמיכם. אפילו כמה דק ביום. ולשאול.. מה אני רוצה לעשות? מה אני לא רוצה לעשות? מה יאפשר לי להרגיש משמעותי? מה עושה לי פרפרים בבטן? מה מפחיד אותי? והאם זו האמת מה החוזקות שלי? בנוסף, זמן מתוכנן לבד, מעלה הערכה עצמית ותחושת חשיבות.. דבר מדהים!

2. לבדוק את קורות החיים, לנקות מידע מיותר ולהוסיף תוכן מקצועי והרבה. אם אתם בתפקיד בכיר או עם מעל 10 שנות ניסיון אתם צריכים קו”ח של יותר מעמוד אחד, אבל לא יותר משניים. קורות החיים צריכים לדבר בעובדות, הצלחות שהשגתם למקום העבודה שלכם, למכירות, לבעלים לתפיסה של החברה ועוד.

3. לעבור על פרופיל הלינקדאין להתאים אותו לקורות החיים, להוסיף מידע על פי משרות מעניינות שאתם מוצאים. להוסיף קורסים, פרויקטים שהובלתם, פרסומים במדיה אם היו. להרחיב על הניסיון המקצועי ולפרט בתקציר מה עשיתם בתפקיד דומה לזה שאתם מכוונים אליו כיום.

4. לדייק את המסרים המילוליים שלכם. להיזכר מי אני ומה עושה אותי מספר 1 למצוא מה עוזר לכם להיזכר בטוב שלכם. למעשה, המדרגה הכי טובה הינה שפשוט זוכרים. אבל בנקודות שפל לפעמים זקוקים לעזרה חיצונית, מיצאו מה עוזר לכם.. 5. לשלוח פרחים ליקרים שלכם לקראת ערב החג, אבל לזכור שאתם לא חייבים לשתף אותם בכל מה שעובר עליכם. אם זה עשוי להלחיץ אתכם או אותם.

לסיכום, היו בעשייה בנחת! ואני כאן לעזרתכם

ממליצה בכדי להיכנס למיקוד ועשייה עד לחג הפסח ולאחריו לצפות בסרטון בלינק הבא

צפייה מהנה וחג פסח שמח!

מיטל

מיטל דגן

מיטל דגן

מומחית בפיתוח קריירה, לינקדאין והכנה לראיונות עבודה

אהבתם? שתפו

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

אולי יעזור לך בחיפוש העבודה שלך

צור קשר
אם זה דחוף, ניתן לשלוח הודעת וואטסאפ לחצו כאן 052-2621069

מתנה
close slider

לוח תכנון לחיפוש עבודה אסטרטגי

הלוח ניתן להורדה קלה למחשב והוא מגיע עם הדרכה כיצד מומלץ לנהל את הזמן נכון

להשיג את היעדים בטווח הקצר והארוך, מבלי לפספס דבר או להיבהל

דילוג לתוכן